עקבו אחרינו

Русский

דיני עבודה

מחפשים עו"ד לדיני עבודה?

לא כולנו יודעים מה לעשות במקרי סכסוך או אי הסכמה במקום העבודה. הבנת הזכויות כחוק יכולה לעזור הן לעובד והן למעסיק לממש את זכויותיהם. רבות מהזכויות הרשומות בדיני עבודה אינן ניתנות להתניה או לוויתור. אי לכך ובהתאם לזאת, התייעצות עם עורכי דין מומחים לדיני עבודה יכולה לעזור בזיהוי הזכויות הקיימות ומימושן במקרים רבים.

עבודה היא המקום בו אנחנו מבלים את רוב שעות היום, המקום שדואג לפרנסתנו, אך האם מקום העבודה אינו מכרסם בזכויותינו כעובדים? התייעצות עם עורך דין יכולה להכריע את הכף לטובתכם, כאשר נקלעתם לסיטואציה של סכסוך, או אי הסכמה, או אפילו ברמה של הבנת הזכויות שלכם.

כשמדובר על דיני עבודה, לא פעם קיימים אינטרסים מנוגדים בכל הנוגע לזכויות, תנאי העסקה, יחסי עובד מעביד, תנאים והסכמים. אנחנו כאן בשביל לדאוג לאינטרסים שלכם, ולדאוג לממש את הזכויות שלכם. דעו לכם, כי לא מעט מזכויות העובדים מהוות זכויות מגן ולא ניתן להתנות/לוותר עליהן גם בהסכם ובהסכמה הדדית בכתב.

במקרה של סכסוכים בעבודה, כמעט בלתי אפשרי להתנהל בלי עזרת עורך דין לעבודה. עורכי הדין שלנו ידאגו להשיג עבורכם את המקסימום, בזכות ניסיונם  ומקצועיותם ובקיאות בכל הדקויות.

גם מהצד של המעסיק – יש צורך בעורך דין שיעזור לבנות מערכת יחסים משפטית נכונה עם עובד, יסייע למנוע סכסוכים, ויפתור אותם במידה ויתעורר.

עורכי דין לדיני עבודה יכולים לעזור הן לעובדים והן למעסיקים בכל מקרה בו קיימים אינטרסים שונים בתחומי זכויות, יחסי עובד מעביד, הסכמים, תנאי העסקה וכל מה שיכול להיכנס לתחום זה. 

בהינתן הצורך לפתור קונפליקט וחוסר ידיעה כיצד לעשות זאת מבחינה חוקית, עורכי דין לדיני עבודה יכולים לתת בהירות על המצב כחוק ולתמוך במימוש הזכויות של כל צד מיוצג.

עורכי דין לדיני עבודה יכולים לספק “רפואה מונעת” ולמנוע מסכסוכי עבודה להתרחש מלכתחילה, על ידי הדרכת המעסיק ליצירת מערכת יחסים משפטית נכונה עם העובד.

משרד עורכי הדין ליכטר-רבין פועל מזה שנים רבות בתחום דיני העבודה. עורכי הדין שלנו זכו בעשרות תיקים הקשורים לסכסוכים מורכבים וסבוכים. נלחמנו עבור לקוחותינו במאבקים משפטיים, ולא ויתרנו עד שהשגנו את התנאים, ההטבות, והפיצויים הגבוהים ביותר.

יש לנו ניסיון רב שנים לעזור לכם!

שירותים לעובדים:

  • אימות הסכם / חוזה עבודה לפני החתימה
  • ניסוח הסכם עבודה
  • משא ומתן עם המעסיק אודות תנאי ההעסקה
  • גביית גמול שעות נוספות
  • גביית שכר מלא (במקרה של אי תשלום, עיכוב, או הלנה)
  • קבלת פיצויי פיטורים (גם במקרים של התפטרות)
  • תביעה במקרה של הפרשות בחסר לקרן הפנסיה
  • פיצויים בגין פיטורים שלא כדין
  • פיצוי בגין פציעה הנגרמת מפגיעת עבודה – זה לא כאן- זה עניין ביטוח לאומי/קרן פנסיה/ביטוח מנהלים
  • הכנת תביעה וניהול תיק בבית הדין לעבודה
  • משא ומתן עם המעסיק על יישוב הסכסוך בצו קדם המשפט
  • משיכת חיסכון פנסיוני – תמיכה לצורך פדיון הצבירות(פנסיה/ביטוח מנהלים/קופות גמל/קרן השתלמות), כולל קבלת פטור מתשלום המס

שירותים למעסיקים:

  • עריכת הסכמי עבודה / הסכמים / חוזים
  • ניהול תיק בבית הדין לעבודה
  • פיטורין והגנה מפני תביעה
  • השתתפות במשא ומתן עם עובד החברה לצורך פתרון סכסוכים לפני משפט באמצעות פשרה

למה דווקא לבחור בנו לעזור לכם?

הכרת החוק, ומימוש הזכויות מוביל באופן חותך וגורף לפתרון סכסוכים במקום העבודה, לפחות בפן המשפטי. במקום לנחש מי צודק, מדוע או למה – ניתן להיעזר בעורך דין מומחה לענייני עבודה שיעזור לעניין להגיע לקיצו ולדיוק השלמתו. עורכי הדין של משרד ליכטר-רבין שואפים למנף את הבקיאות בדקויות התחום, כמו גם את היכולת המקצועית שלהם כדי לעזור ללקוחותיהם לממש את זכויותיהם כחוק. 

עורכי הדין לדיני העבודה במשרד משרד עורכי הדין ליכטר-רבין שואפים להגן על האינטרסים של הלקוח המיוצג, בין אם עובד או מעביד, תוך הקפדה על יחס אישי לכל לקוח, ליווי מוקפד לאורך המסע והתקשרות בשפת האם של הלקוח. בין אם מדובר בעברית, אנגלית או רוסית.

עורכי הדין במשרד, אשר לכל אחד מהם תחום התמחות משלו, עוזר ללקוח, בין אם מעסיק או עובד, לנווט במערכת הבירוקרטית ולממש את זכויותיו כחוק. המשרד מורכב מצוות עורכי דין, ביניהם עורך הדין אבשלום רבין, עורכת הדין אלה ליכטר ועורכת הדין ילנה סבטלקוב.

ישנם משרדי עריכת דין רבים, ורובם ככולם מציעים את היתרונות הייחודיים שלהם. 

באופן ספציפי, משרד עורכי הדין ליכטר-רבין פועל מזה שנים בתחום דיני העבודה. על פי כן, עורכי הדין של המשרד צברו ניסיון ואכן הניבו עשרות ניצחונות שונים ללקוחותיהם במהלך השנים. 

גם כאשר היה מדובר בסכסוכי עבודה מורכבים, ויש שיגידו גם סבוכים. עורכי הדין במשרד מתגאים ביכולתם להילחם עבור הלקוח עד השגת התנאים, הפיצויים, ההטבות ומימוש הזכויות כחוק.

מזמינים אתכם לפנות אלינו לכל שאלה ולכל בקשה

×
דילוג לתוכן